Hej mitt i veckan!

Så var vi mitt i veckan igen, det går så fort, jag vill dra i bromsen lite! Jag tycker förvisso att det är skönt att Elis blir äldre men samtidigt vill jag hinna njuta lite också. Fortsätter veckorna att springa förbi så här så börjar jag ju jobba snart. Vilket också ska bli kul, men inte riktigt än. 

Den här veckan är rätt lugn, med inbokade saker alltså, lugnt är det aldrig!;) Förra veckan var motsatsen så det känns rätt skönt med en lugnare vecka även om jag gillar att ha saker för mig också! 

På tal om lugn så var det tisdag igår och det innebär yoga! Efter tre pass Yin yoga så är jag precis lika frälst som jag var första gången. Det är så skönt och hela kroppen blir lugn och mitt huvud blir lugnt. Det är nämligen sällan lugnt i mitt huvud annars utan mer som om någon poppar popcorn! Det är så skönt när det blir lugnt för det är så mycket lättare att få struktur på saker då och då blir ju saker äntligen gjorda. Jag har nämligen blivit expert på att skjuta saker framför mig på slutet!;) Det blir nog bättre med det hela bara barnen blir äldre också.

Just nu var det mest tomt i huvudet så jag ska nog börja röra mig mot sängen!;)

Kommentera här: